درامدزايي با بيتكوين

۶۹ بازديد

بيت كوين يك ارز ديجيتال و همچنين نوعي ارز الكترونيكي است كه توسط فرد يا گروهي با نام "اساتيد ناشناس" در سال ۲۰۰۸ معرفي شد. به طور كلي، بيت كوين به عنوان يك ارز ديجيتال پراكنده شده و توسط شبكه‌اي از كامپيوترها كه به عنوان "شبكه بلاكچين" شناخته مي‌شود، تأييد و تغيير مي‌يابد.

 

خريد بيت كوين ممكن است با نوآوري‌هايي همچون تحليل بنيادي و تحليل فني همراه باشد. به طور كلي، تحليل بنيادي به تحليل اطلاعات اقتصادي و اطلاعات صنعتي ارتباطي با بيت كوين مي‌پردازد، در حالي كه تحليل فني به تحليل الگوهاي نمودار و رفتار بورسي مربوط مي‌شود. در ادامه، چندين راه براي پاسخ به اين سوال كه از كدام سايت بيت كوين بخريم را براي شما توضيح خواهيم داد:

 

1- خريد بيت كوين از طريق بازار بيت كوين: بازار بيت كوين يكي از معروف‌ترين صرافي‌هاي بيت كوين است. شما مي‌توانيد با استفاده از پول فيات (پول سنتي) خود، بيت كوين خريداري كنيد. در اين روش، مبالغ پرداختي بيشتر از هزينه خود بيت كوين است. بهترين صرافي ارز ديجيتال ايراني سرمايكس نام دارد.

 

2- خريد بيت كوين از طريق ماينينگ: ماينينگ به معني استخراج بيت كوين است و شما مي‌توانيد با استفاده از تجهيزات مخصوص (مثلاً كامپيوترهاي قدرتمند) بيت كوين استخراج كنيد. با اين روش، هزينه بيشتري براي خريد تجهيزات لازم و همچنين هزينه برق مصرفي در نظر گرفته شده است.

 

3- خريد بيت كوين از طريق تبادل: تبادل‌هاي بيت كوين محلي، بازاريابي براي فروش جنس ديجيتال بيت كوين به صورت مستقيم از يك فرد ديگر است. اين روش كمترين هزينه را براي خريداران بيت كوين در بر دارد.

 

4- خريد بيت كوين از طريق ATM بيت كوين: ATM بيت كوين در برخي شهرها در دسترس است. شما مي‌توانيد از طريق اين دستگاه‌ها با پول فيات خود به سادگي بيت كوين خريداري كنيد.

 

5- خريد بيت كوين از طريق تجارت الكترونيكي: بعضي از فروشگاه‌هاي آنلاين به شما اجازه مي‌دهند كه با استفاده از بيت كوين خريد كنيد و يا حتي بيت كوين به عنوان پرداخت قبول كنند.

 

6- خريد بيت كوين از طريق تبديل صرافي‌ها: برخي از صرافي‌هاي ديجيتال، به شما اجازه مي‌دهند كه ارز ديگري را به بيت كوين تبديل كنيد، بنابراين شما مي‌توانيد بيت كوين را خريداري كنيد

 

آيا بيتكوين بخريم ؟ نكته‌اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد، اين است كه خريد بيت كوين همواره مخاطراتي را در بر دارد و قبل از هرگونه خريد بايد به دقت تحقيق كنيد. توصيه مي‌شود كه قبل از خريد بيت كوين، با صرافي معتبري كه تأييد شده است، معامله كنيد. همچنين، حتماً بايد از نرم‌افزارهاي امنيتي جهت حفاظت از ارزش سرمايه خود استفاده كنيد.

 

منبع: زوميگو

بهترین فیلم سینمایی درام معروف و خارجی

در ادامه‌ی این مطلب ما قصد داریم لیستی از “بهترین فیلم های درام” را به شما عزیزان پیشنهاد کنیم. همانند همیشه سعی کرده‌ایم در کنار عناوین بزرگ و صاحب نام، آثاری که ارزش کیفیتی بالایی دارند اما نامشان کمتر شنیده را به شما معرفی کنیم. لذا شما نیز می‌توانید دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و در کامل کردن این لیست به ما کمک کنید. بهترین فیلم های درام

لوتر: خورشید سقوط کرده – Luther: The Fallen Sun

  • سال ساخت: ۲۰۲۳
  • کارگردان: جیمی پین
  • ستاره‌ها: ادریس البا، سینتیا اریوو و اندی سرکیس
  • ژانر: درام، جنایی این فیلم درام آمریکایی به کارگردانی «جیمی پین» و نویسندگی «نیل کراس» است که در ادامه مجموعه تلویزیونی به همین نام محصول سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ ساخته شده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.